Reklamace

1. Před převzetím a zaplacením zásilky z pošty si na místě zkontrolujte, zda zásilka není poškozená. V případě rozsáhlého poškození (roztrhnutý obal, deformace nebo jiné větší poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít.

2. Na už přijaté zásilky reklamace nepřijímáme. V případě, že Vám přišla zásilka poškozená, prosíme, abyste nás o tom informovali e-mailem nebo telefonicky. V takovém případě Vám pošleme zásilku novou.

3. Žádáme uživatele přípravku, aby si důkladně přečetli příbalový leták s důležitými upozorněními pro použití.

Záruční doba

Na prodávané zboží, pokud není stanoveno jinak, je poskytovaná zákonná záruční doba 24 měsíců. Dokladem o prodeji je faktura, která zároveň slouží jako dodací a záruční list. Záruční doba začíná plynout v den odevzdání zboží k doručení České poště.

Reklamace se vztahuje jen na :

- prokazatelné výrobní chyby způsobené výrobcem, které byly zjištěny ihned po dodávce zboží nebo v průběhu jeho používání.

Reklamace se nevztahuje na:

- chyby způsobené uživatelem v průběhu běžného používání zboží

- na chyby nebo způsobené škody, které vznikly nesprávným používáním, viz příbalový leták bod 11.

Postup při reklamaci

Aby mohla být Vaše reklamace akceptovaná, je nutné dodržet několik pravidel:

1. Po převzetí zboží si prohlédněte zboží a fakturu, která slouží jako dodací a záruční list. Zjistíte-li při převzetí zboží chyby, je Vaší povinností nám zjištěné skutečnosti prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky oznámit, nejdéle však do 3 dnů od převzetí zboží.

2. V případě, že zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu, v množství nebo v ceně) nebo se zásilkou obdržíte nesprávně vyplněnou fakturu či neobdržíte žádný doklad o nákupu, ihned nás informujte prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

3. V případě, že zjistíte výrobní chyby, kontaktujte nás telefonicky nebo - mailem. My Vám zašleme Reklamační protokol. Ten je potřebné spolu s chybným zbožím na vlastní náklady zaslat na naši adresu spolu s uvedením důvodu reklamace. K zásilce nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu, který jsme poslali se zbožím a kopii ústřižku od doručovatele. Reklamované zboží Vám vyměníme za jiné, které si vyberete nebo Vám vrátíme peníze.

Poštovné a jiné poplatky nevracíme. Při zpětném zaslání zabalte zboží tak, aby se předešlo jeho poškození. Poškození zboží při přepravě má za následek neuznání reklamace. Zboží zasílejte buď ve formě balíku, nebo doporučeně jako dopis. Při zaslání zboží na dobírku, nebude tato zásilka přijata.

Doba vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v pracovních dnech prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Reklamační proces začíná plynout dnem převzetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu.

O oprávněnosti reklamace rozhodneme nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu, pokud se nedohodne jinak.

Oprávněná reklamace včetně odstranění chyby bude vyřízena na naše náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dní ode dne začátku reklamačního procesu.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným stanoviskem.

Distribuce pro ČR

AVOS Trade s.r.o.
Zelenohorská 496 / 37
181 00, Praha 8
IČ: 01575058
DIČ: CZ01575058

Logistické centrum

AVOS Trade s.r.o. / OLICON logistics s.r.o
Trabantská 692/31
190 15, Praha - Satalice
reparex
Po-Pa: 9:00 - 17:00
Telefon: +420 607 040 813
E-mail: avostrade@email.cz

2021 © REPAREXSHOP, všechna práva vyhrazena

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.